Budování značky a proslulosti Bvlgari

rodina

V roce 1967 převzala obchod Bvlgari třetí generace bratrů Voulgarisových, Giorgiovi tři synové. V průběhu 70. let 20. století expandovala společnost Bvlgari do zahraničí a otevřela obchody v New Yorku, Ženevě a Paříži. Značka se také pustila do kategorie hodinek a debutovala se svým charakteristickým hadím náramkem Tubogas. Obchodní činnost značky Bvlgari vzkvétala, protože si získávala fanoušky z řad celebrit, mezi něž patřily Sophia Loren, Audrey Hepburn a Elizabeth Taylor, známá milovnice jemných šperků.

V osmdesátých letech se však obchod zpomalil. Aby oživila stagnující značku, zahájila Bvlgari agresivní reklamní kampaň, otevřela několik nových mezinárodních maloobchodních prodejen a diverzifikovala své portfolio výrobků. Společnost Bvlgari přešla od šperků pro zvláštní příležitosti k návrhům pro každodenní nošení a v následujícím desetiletí rozšířila svůj sortiment o parfémy, šátky, kravaty, sluneční brýle a kožené zboží.

Další články autora

Striptýz: Zažijte vzrušující vystoupení

Pokud hledáte tu nejlepší zábavu na svou akci, rozhodně si nenechte ujít striptýz. Jde o...

Alergická vyrážka nebo jiná forma ekzému?

Alergické ekzémy se projevují v případě, kdy pokožku vystavíme alergenu, o kterém jsme ani nemuseli tušit,...

Proč už se dnes povinně nejí rybí tuk?

Někteří se ještě pamatují ze svého dětství, jiní znají jen z filmů. Fronty dětí, které...

Jak překonat prokrastinaci při studiu na vysoké škole?

Zdá se, jako by se prokrastinace stala synonymem pro bytí studentem. Všichni čas od času...

Nejnovější články

Striptýz: Zažijte vzrušující vystoupení

Pokud hledáte tu nejlepší zábavu na svou akci, rozhodně si nenechte ujít striptýz. Jde o...

Alergická vyrážka nebo jiná forma ekzému?

Alergické ekzémy se projevují v případě, kdy pokožku vystavíme alergenu, o kterém jsme ani nemuseli tušit,...

Proč už se dnes povinně nejí rybí tuk?

Někteří se ještě pamatují ze svého dětství, jiní znají jen z filmů. Fronty dětí, které...
- Reklama -PR článek