V roce 1967 převzala obchod Bvlgari třetí generace bratrů Voulgarisových, Giorgiovi tři synové. V průběhu 70. let 20. století expandovala společnost Bvlgari do zahraničí a otevřela obchody v New Yorku, Ženevě a Paříži. Značka se také pustila do kategorie hodinek a debutovala se svým charakteristickým hadím náramkem Tubogas. Obchodní činnost značky Bvlgari vzkvétala, protože si získávala fanoušky z řad celebrit, mezi něž patřily Sophia Loren, Audrey Hepburn a Elizabeth Taylor, známá milovnice jemných šperků.
V osmdesátých letech se však obchod zpomalil. Aby oživila stagnující značku, zahájila Bvlgari agresivní reklamní kampaň, otevřela několik nových mezinárodních maloobchodních prodejen a diverzifikovala své portfolio výrobků. Společnost Bvlgari přešla od šperků pro zvláštní příležitosti k návrhům pro každodenní nošení a v následujícím desetiletí rozšířila svůj sortiment o parfémy, šátky, kravaty, sluneční brýle a kožené zboží.